Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Zaporozhets O$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Zaporozhets O. I. GIS-monitoring of the environment in airport vicinity [Електронний ресурс] / O. I. Zaporozhets // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2014. - № 1. - С. 268-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2014_1_38 Виконано узагальнення та порівняння наявних відомостей щодо ГІС моніторингу чинників довкілля в околиці аеропорту. Акцент зроблений на інвентаризаційному аналізі і моделюванні розсіювання, також були розроблені ряд, так званих, моделей другого покоління (наприклад, PolEmiCa, Isobella, 3PRisk) для підтримки управління забрудненням повітря, шумом, безпекою. Розроблені національні моделі порівняно з аналогічними засобами розрахунку, розробленими у світі. Відмінності між результатами розрахунків засобами оцінки шуму та емісії знаходяться в межах 10 %, що є прийнятним значенням, беручи до уваги відмінності між застосовуваними підходами для моделювання. На сьогоднішній день ці моделі досить ефективно використовуються в цілях оцінки впливу на ГІС-платформах, частково через їх високу вимогу стосовно даних, особливо просторових. Результати статті можуть бути впроваджені у процесі експлуатації авіатранспортних засобів за умов реалізації інтелектуальних систем управління транспортом.
| 2. |
Afsharas A. Spectroscopic, Visual Test Techniques and Optical Sensors for Determination of Hydrazine and Its Derivatives [Електронний ресурс] / A. Afsharas, I. Tsyrulneva, O. Zaporozhets // Методи та об'єкти хімічного аналізу. - 2015. - Т. 10, № 3. - С. 97-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Moca_2015_10_3_3
| 3. |
Zaporozhets O. Modelling and Measurement of Aircraft Engine Emissions inside the Airport Area [Електронний ресурс] / O. Zaporozhets, K. Synylo // Proсeedings of the National Aviation University. - 2015. - № 2. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2015_2_11 Забруднення повітря аеропортів є актуальною проблемою через зростання обсягів авіаційних перевезень щорічно на 5 %, а також у зв'язку із дедалі більшим наближенням житлових районів до аеропортів (зокрема для таких аеропортів України, як Київ ("Жуляни"), Львів, Одеса, Харків, Донецьк, Запоріжжя. Аналіз результатів інвентаризації джерел викидів забруднюючих речовин (ЗР) у головних аеропортах Європи та України вказує на домінантність викидів ЗР від авіаційних двигунів (АД) у зоні аеропорту. Для успішного розв'язання зазначеної екологічної проблеми необхідно організувати контроль емісії ЗР від АД налагодженням системи інструментального моніторингу та розрахункових моделей забруднення повітря в межах та на прилеглих територіях аеропорту. Вимірювання NOx концентрацій у струмені газів від авіадвигунів виконано на базі хемілюмінесцентного методу за реальних експлуатаційних умов (руління, приземлення, розбіг уздовж злітно-посадкової смуги та зліт повітряного судна) у межах міжнародного аеропорту "Бориспіль". Розрахунок Nox концентрацій виконано за комплексною моделлю PolEmiCa з урахуванням процесів переносу та розбавлення домішок ЗР струменем газів від АД та вихровою пеленою від крила повітряного судна. Представлено результати вдосконалення комплексної моделі PolEmiCa за рахунок урахування впливу параметрів струменя (висота спливання, дисперсія меж та далекобійність), земної поверхні та вихрової пелени від крила на процеси переносу та розбавлення домішок забруднюючих речовин у викидах авіадвигунів. Наведено результати перевірки достовірності вдосконаленої комплексної моделі PolEmiCa на підставі результатів експериментального дослідження в межах міжнародного аеропорту "Бориспіль". Запропонований комбінований підхід інструментального моніторингу з розрахунковими моделями забезпечує точніше виявлення та визначення складової емісії АД у локальному та регіональному забрудненні атмосферного повітря у межах та на околиці аеропорту. Розрахункові моделі надають обгрунтування для схеми розміщення станцій інструментального моніторингу з метою виявлення максимальної концентрації, яка формується в струмені від кожного АД досліджуваного повітряного судна.Розв'язано завдання щодо удосконалення моделі забруднення атмосферного повітря внаслідок експлуатації повітряних суден у зоні аеропорту (комплексна модель PolEmiCa) на основі розробленої моделі струменя газів від авіадвигуна поблизу поверхні аеродрому. Представлено результати перевірки достовірності вдосконаленої комплексної моделі PolEmiCa на базі результатів експериментальних досліджень в межах міжнародних аеропортів "Афіни" та "Бориспіль".
| 4. |
Zaporozhets O. Modelling and Measurement of Nox Concentration in Plume from Aircraft Engine under Operation Conditions at the Aerodrome Area [Електронний ресурс] / O. Zaporozhets, K. Synylo // Proceedings of the National aviation university. - 2016. - № 2. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2016_2_9 Забруднення повітря аеропортів є актуальною проблемою через зростання обсягів авіаційних перевезень щорічно на 5 %, а також у зв'язку із дедалі більшим наближенням житлових районів до аеропортів (зокрема для таких аеропортів України, як Київ ("Жуляни"), Львів, Одеса, Харків, Донецьк, Запоріжжя. Аналіз результатів інвентаризації джерел викидів забруднюючих речовин (ЗР) у головних аеропортах Європи та України вказує на домінантність викидів ЗР від авіаційних двигунів (АД) у зоні аеропорту. Для успішного розв'язання зазначеної екологічної проблеми необхідно організувати контроль емісії ЗР від АД налагодженням системи інструментального моніторингу та розрахункових моделей забруднення повітря в межах та на прилеглих територіях аеропорту. Вимірювання NOx концентрацій у струмені газів від авіадвигунів виконано на базі хемілюмінесцентного методу за реальних експлуатаційних умов (руління, приземлення, розбіг уздовж злітно-посадкової смуги та зліт повітряного судна) у межах міжнародного аеропорту "Бориспіль". Розрахунок Nox концентрацій виконано за комплексною моделлю PolEmiCa з урахуванням процесів переносу та розбавлення домішок ЗР струменем газів від АД та вихровою пеленою від крила повітряного судна. Представлено результати вдосконалення комплексної моделі PolEmiCa за рахунок урахування впливу параметрів струменя (висота спливання, дисперсія меж та далекобійність), земної поверхні та вихрової пелени від крила на процеси переносу та розбавлення домішок забруднюючих речовин у викидах авіадвигунів. Наведено результати перевірки достовірності вдосконаленої комплексної моделі PolEmiCa на підставі результатів експериментального дослідження в межах міжнародного аеропорту "Бориспіль". Запропонований комбінований підхід інструментального моніторингу з розрахунковими моделями забезпечує точніше виявлення та визначення складової емісії АД у локальному та регіональному забрудненні атмосферного повітря у межах та на околиці аеропорту. Розрахункові моделі надають обгрунтування для схеми розміщення станцій інструментального моніторингу з метою виявлення максимальної концентрації, яка формується в струмені від кожного АД досліджуваного повітряного судна.Розв'язано завдання щодо удосконалення моделі забруднення атмосферного повітря внаслідок експлуатації повітряних суден у зоні аеропорту (комплексна модель PolEmiCa) на основі розробленої моделі струменя газів від авіадвигуна поблизу поверхні аеродрому. Представлено результати перевірки достовірності вдосконаленої комплексної моделі PolEmiCa на базі результатів експериментальних досліджень в межах міжнародних аеропортів "Афіни" та "Бориспіль".
| 5. |
Nadutov V. M. Ultrasonic study of as-cast heterogeneous high-entropy alloy AlCuCrCoNiFe [Електронний ресурс] / V. M. Nadutov, O. I. Zaporozhets, N. A. Dordienko, V. A. Mikhaylovsky, S. Yu. Makarenko, A. V. Proshak // Физика и техника высоких давлений. - 2016. - Т. 26, № 3-4. - С. 31-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhTVD_2016_26_3-4_4 За допомогою автоматизованого ультразвукового методу високої роздільної здатності на частотах 10 - 30 MHz було виміряно поздовжню vl і поперечну vt швидкості ультразвуку в різних геометричних напрямках і на різних ділянках зразків у литому еквіатомному високоентропійному сплаві (ВЕС) AlCuCrCoNiFe в просторово неоднорідному стані. Виявлено значний розкид значень vl і vt та відповідних модулів пружності на різних ділянках зразків, що вказує на просторову неоднорідність ВЕС і узгоджується з існуванням α-, γ1- і γ2-фаз. Поряд з просторовою неоднорідністю виявлено анізотропію швидкостей ультразвуку (4 - 8 %) у зразках. З використанням усереднених значень швидкостей ультразвуку ‹vl›, ‹vе› і масової густини ρ розраховано величини модулів пружності ‹E›, ‹G›, ‹B›, температури Дебая θD, коефіцієнта Пуассона ‹η› і відношення ‹B›/‹G›. Акустичні параметри ‹E› = 199,1 GPa, ‹G› = 77,5 GPa, ‹B› = 159,9, θD = 498,4 К перевищують ці значення для чистих металів, що входять до складу ВЕС, і вказують на високі жорсткість міжатомного зв'язку та високу стійкість до руху дислокацій і мале стис кання. Встановлено відносно низькі значення ‹η› = 0,29 і відношення ‹B›/‹G› = 2,132, що узгоджується з низькою пластичністю ВЕС.
| 6. |
Zaporozhets O. The Aircraft Accident Probability Model in The Vicinity of the Airport [Електронний ресурс] / O. Zaporozhets, I. Gosudarska // Proceedings of the National aviation university. - 2016. - № 4. - С. 69–76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2016_4_11 Описані результати обробки та статичного аналізу даних про АП ЦА України і ЦА держав-учасників Угоди. Встановлена тенденція виникнення авіаційних подій за етапами польоту ПС ЦА України і ЦА держав-учасників Угоди. Виконано аналіз існуючих моделей оцінки ймовірності авіаційної події в околиці аеропорту. Виконано аналіз існуючих моделей оцінки ймовірності авіаційної події в околиці аеропорту. Запропоновано подальший розвиток моделі оцінки ймовірності авіаційної події, яка дозволяє для запропонованих категорій важких і легких повітряних суден визначати ймовірності катастрофи в околиці аеропорту на різних етапах польоту. Представлено результати дослідження локального ризику виникнення катастрофи повітряного судна в околиці аеропорту ДП МА "Бориспіль".
| 7. |
Zaporozhets O. Pm Emissions Produced by Aircraft Under the Operations at the Airport [Електронний ресурс] / O. Zaporozhets, K. Synylo // Proceedings of the National aviation university. - 2016. - № 4. - С. 77–88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2016_4_12 Викиди авіадвигунів в межах приземного граничного шару під час етапів зльоту та посадки призводять до значного погіршення якості повітря в межах аеропорту та на прилеглих житлових територіях. На сьогодні, основними об'єктами забруднення повітря в аеропортах є оксиди азоту і зважені частки (ЗЧ10, ЗЧ2.5 і ультрадісперсні ЗЧ), які спричиняють виникнення відповідно фотохімічного смогу та туману з наступними несприятливими наслідками для здоров'я населення. Аналіз результатів інвентаризації викидів ЗЧ у головних аеропортах Європи вказує на домінантність викидів авіадвигунів та допоміжної силової установки. Робота спрямована на аналіз теоретичних та експериментальних досліджень із розподілу часток за розміром у викидах авіадвигунів, а також особливостей їх морфології та внутрішньої структури, оскільки зазначені властивості мають важливе значення для розуміння потенційного впливу ЗЧ на здоров'я населення. Надано опис основних методів розрахунку викидів та дисперсії ЗЧ від авіадвигуна протягом злітно-посадкового циклу повітряного судна. Аналітичне розв'язання рівняння атмосферної дифузії використовується для розрахунку максимальної концентрації ЗЧ від точкового джерела емісії. Концентрація ЗЧ змінюється обернено пропорційно швидкості вітру u1 і прямо пропорційно вертикальній складовій коефіцієнту турбулентного обміну k1/u1. Оцінка концентрації нелетучої ЗЧ враховує розмір і форму ЗЧ. Модель PolEmiCa обчислює розподіл фракцій ЗЧ у викидах від авіадвигунів та ДСУ (висота установки H = 4,5 м для Ту-154). Максимальна концентрація ЗЧ у викидах ДСУ вища, а відповідна відстань менша, у порівнянні з випадком для газу. Полідисперсність призводить до розподілу максимумів концентрацій в просторі для окремих фракцій за напрямком вітру, що призводить до зменшення загальної максимальної концентрації. Хоча емісія ДСУ сягає рівня авіадвигунів, викиди ДСУ не сертифіковані ІСАО. Отже, зазначена проблема є актуальною для місцевої якості повітря, зокрема для розробки моделі та визначення методів виявлення складової викидів авіадвигунів і ДСУ у загальне забруднення повітря аеропорту ЗЧ.
| 8. |
Zaporozhets O. І. Inventory of environmental problems in aviation sector [Електронний ресурс] / O. І. Zaporozhets // Вісник Національного транспортного університету. - 2015. - № 2. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2015_2_20
| 9. |
Zaporozhets O. Safety risk as a tool for public safety zones assessment around the runways [Електронний ресурс] / O. Zaporozhets // Вісник Національного транспортного університету. - 2016. - № 2. - С. 71-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2016_2_13
| 10. |
Degtiarov O. Estimation of uncertainty measurement of parameters of the external magnetic field of technical means [Електронний ресурс] / O. Degtiarov, O. Zaporozhets, R. Alrawashdeh // Системи обробки інформації. - 2018. - Вип. 4. - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2018_4_16 Мета роботи - розвиток і вдосконалення метрологічного забезпечення магнітних вимірювань. Це включає в себе створення більш точних методів вимірювання магнітного моменту, створеного зовнішнім магнітним полем технічного засобу і розробку методології оцінювання невизначеності точкових методів вимірювань магнітного моменту. Запропоновано методологію оцінки невизначеності опосередкованих вимірювань величини магнітного моменту, створеного зовнішнім магнітним полем технічного засобу. Оцінка стандартної і розширеної невизначеності виконувалася для точкового методу вимірювання дипольного магнітного моменту, створеного зовнішнім магнітним полем технічного засобу. Даний метод вимірювання припускає використання в якості первинних вимірювальних перетворювачів індукційних датчиків. Датчик розташовується в восьми контрольних точках з заданими координатами. Попередньо, для оцінки вимірюваної величини були виконані прямі, багаторазові вимірювання корисного сигналу. Виконані прямі вимірювання відстані від геометричного центру досліджуваного джерела магнітного поля до датчика. З числа спостережень були виключені грубі похибки і промахи і внесені поправки на відомі систематичні ефекти. Складено модельне рівняння. Кореляція: жодна їх вхідних величин не розглядається корелятивною з іншими в який-небудь значній мірі. Складено бюджет невизначеності вимірювання магнітного моменту. Знайдено сумарну невизначеність оцінки магнітного моменту. З причини нелінійності моделі, сумарну невизначеність визначено з урахуванням вищих членів ряду Тейлора. Знайдено стандартну невизначеність опосередкованих вимірювань. Знайдено розширену невизначеність. Запропонований підхід може бути застосований при оцінці невизначеності існуючих і розроблюваних точкових методів вимірювання дипольного магнітного моменту. Одержані результати сприяють порівнянню результатів вимірювань і гармонізації нормативних документів в області магнітних вимірювань на міжнародному рівні. Результати роботи сприяють впровадженню концепції невизначеності в вітчизняну метрологічну практику.
| 11. |
Ramsey L. C. Windows into families: using sand tray to assess families post-trauma for counseling in a cross cultural context [Електронний ресурс] / L. C. Ramsey, O. Zaporozhets // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2015. - Вип. 1. - С. 222-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2015_1_21
| 12. |
Newmeyer M. Cross-cultural helping initiatives and compassion fatigue phenomena [Електронний ресурс] / M. Newmeyer, B. Keyes, O. Zaporozhets, R. Rubinow, K. Palmer // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2015. - Вип. 1. - С. 231-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2015_1_22
| 13. |
Teoh T. P. A. An application of the christ-centered mindfulness and acceptance based therapy in a Christian context [Електронний ресурс] / T. P. A. Teoh, O. Zaporozhets // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2015. - Вип. 1. - С. 255-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2015_1_24
| 14. |
Zaporozhets O. Risk and exposure control of aviation impact on environment [Електронний ресурс] / O. Zaporozhets, L. Levchenko, K. Synylo // Сучасні інформаційні системи. - 2019. - Т. 3, № 3. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adinsys_2019_3_3_4
| 15. |
Ferlic K. School Bullying in Ukraine [Електронний ресурс] / K. Ferlic, O. Zaporozhets // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2019. - № 1. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2019_1_20
| 16. |
Zaporozhets O. Preparing mental health counselors to work with complex trauma in Ukraine [Електронний ресурс] / O. Zaporozhets // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2017. - № 2. - С. 117-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2017_2_68
| 17. |
Kreimeyer J. Effectiveness evaluation of the postgraduate program in mental health counseling in Ukraine [Електронний ресурс] / J. Kreimeyer, O. Zaporozhets, J. Smith, O. Lozova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2020. - Вип. 3. - С. 31-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2020_3_6
| 18. |
Finagina О. В. Cluster policy of Ukraine: target interests of regions and development of environmental management [Електронний ресурс] / О. В. Finagina, I. M. Bitiuk, E. V. Buryak, O. A. Zaporozhets // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2021. - Вип. 62. - С. 70-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2021_62_10
| 19. |
Zaporozhets O. Framing of Russian Federation's aggression in Ukraine by Russian media in early 2015 [Електронний ресурс] / O. Zaporozhets // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2017. - Вип. 131. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2017_131_4
| 20. |
Shtefan N. B. Software quality model based on SQuaRE standards [Електронний ресурс] / N. B. Shtefan, O. B. Zaporozhets // Радіотехніка. - 2021. - Вип. 207. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rvmnts_2021_207_19
| | |
|
|